Gå videre til innholdet

Tidlig Black Friday | Spar opptil 60 %

    icon 3 års garanti
    icon Gratis frakt
    icon Norsk kundeservice

    Fraktpolicy

    Leveringstid:

    • Vi prøver alltid å levere varene dine innen 7–14 virkedager etter at vi har mottatt bestillingen din.
    • Vær oppmerksom på at leveringstiden kan variere avhengig av din geografiske plassering og hvilke produkter du har bestilt.

    Behandlingstid:

    • Vanligvis tar det 1–4 virkedager fra vi har mottatt betalingen til bestillingen din behandles og sendes.*
    • Merk at behandlingstiden kan påvirkes av helligdager og røde dager.

    Spor forsendelsen din:

    • Når pakken din er sendt, vil du motta en e-post med leveringsbekreftelse.
    • Denne inneholder et sporingsnummer som du kan bruke til å følge leveransen og se forventet leveringsdato.
    • Vi anbefaler at du bruker vår “Spor bestillingen”-funksjon på nettsiden vår for enkel oppfølging.

    Korrekt leveringsadresse:

    • Sjekk at leveringsadressen du oppgir er korrekt og fullstendig for å unngå forsinkelser eller leveringsproblemer.
    • Som kunde er du ansvarlig for å oppgi riktig adresse.
    • Vi kan ikke holdes ansvarlig for mislykkede leveranser grunnet feil eller mangelfull adresseoppføring.

    Ikke avhentede pakker:

    • Vær oppmerksom på at dersom pakken din ikke hentes i tide, vil den bli returnert til oss.
    • Du har da 7 dager på deg til å gi beskjed dersom du ønsker at vi skal sende pakken på nytt.
    • Ved ny utsendelse påløper et administrasjons- og fraktgebyr på totalt 150 NOK.

    Tapte eller skadede forsendelser:

    • Vi tar ansvar for forsendelser som blir borte eller skadet under transport.
    • Dersom du mottar en skadet forsendelse, ta kontakt med oss umiddelbart, så vi kan undersøke saken og sette inn nødvendige tiltak.

    Retur og refusjon:

    • For informasjon om retur og refusjon, besøk returpolicyen på nettsiden vår eller kontakt kundeservice for hjelp.

    Vi streber alltid etter å tilby best mulig kundeservice og assistanse i fraktsaker – ikke nøl med å kontakte oss om du har spørsmål!

    *OBS: Vær oppmerksom på at vårt lager for øyeblikket er lokalisert i Asia for å kunne tilby deg de beste prisene.

    30 dagers pengene-tilbake-garanti

    18.000+ fornøyde kunder i Norge

    Alltid raskt svar fra kundeservice