Leveringstid:
- Vi prøver alltid å levere varene dine innen 7–14 virkedager etter at vi har mottatt bestillingen din.
- Vær oppmerksom på at leveringstiden kan variere avhengig av din geografiske plassering og hvilke produkter du har bestilt.
Behandlingstid:
- Vanligvis tar det 1–4 virkedager fra vi har mottatt betalingen til bestillingen din behandles og sendes.*
- Merk at behandlingstiden kan påvirkes av helligdager og røde dager.
Spor forsendelsen din:
- Når pakken din er sendt, vil du motta en e-post med leveringsbekreftelse.
- Denne inneholder et sporingsnummer som du kan bruke til å følge leveransen og se forventet leveringsdato.
- Vi anbefaler at du bruker vår “Spor bestillingen”-funksjon på nettsiden vår for enkel oppfølging.
Korrekt leveringsadresse:
- Sjekk at leveringsadressen du oppgir er korrekt og fullstendig for å unngå forsinkelser eller leveringsproblemer.
- Som kunde er du ansvarlig for å oppgi riktig adresse.
- Vi kan ikke holdes ansvarlig for mislykkede leveranser grunnet feil eller mangelfull adresseoppføring.
Ikke avhentede pakker:
- Vær oppmerksom på at dersom pakken din ikke hentes i tide, vil den bli returnert til oss.
- Du har da 7 dager på deg til å gi beskjed dersom du ønsker at vi skal sende pakken på nytt.
- Ved ny utsendelse påløper et administrasjons- og fraktgebyr på totalt 150 NOK.
Tapte eller skadede forsendelser:
- Vi tar ansvar for forsendelser som blir borte eller skadet under transport.
- Dersom du mottar en skadet forsendelse, ta kontakt med oss umiddelbart, så vi kan undersøke saken og sette inn nødvendige tiltak.
Retur og refusjon:
- For informasjon om retur og refusjon, besøk returpolicyen på nettsiden vår eller kontakt kundeservice for hjelp.
Vi streber alltid etter å tilby best mulig kundeservice og assistanse i fraktsaker – ikke nøl med å kontakte oss om du har spørsmål!
*OBS: Vær oppmerksom på at vårt lager for øyeblikket er lokalisert i Asia for å kunne tilby deg de beste prisene.


